Tesla Model S Performance - Nejrychlejší Tesla současnosti

140 zhlédnutí 14K
Auta a dopravní prostředky

Přátelé, měl jsem příležitost si vyzkoušet Teslu Model S Performance! Auto za 3 míče, které dokáže z 0 na 100 vystřelit za 2,5 sekundy, má 800 koní, což je 7x víc, než má Fabie, kterou denně jezdím. Ačkoliv nejsem nadšenec elektromobilů, tak jsem si i přes to chtěl Teslu vyzkoušet a udělat si na ni skutečně vlastní a objektivní názor. Výkonnostně - téměř bez konkurence. Má to lepší akceleraci než třeba Lamborghini. Technologicky - bez konkurence, nejvyspělejší autopilot v automobilovém průmyslu. Bezpečnost - nejlepší na světě. Budoucnost? Rozhodně!
Nemohu to auto nijak recenzovat a porovnávat, řídil jsem to jedno odpoledne a za tu dobu člověk stihne sotva vstřebat jen nějaké první dojmy. Vyzpovídal jsem proto majitele vozu Martina,
který mi elektrické vozy přiblížil, řekl mi největší nešvary Tesly a zda u nás už je dostatek nabíječek na provozování elektroauta.
Bylo by asi taky dobré říct, že toto NENÍ placená propagace.
Vyzkoušejte si Teslu Model S Performance se slevou 1000Kč!
Slevový kód: PERLA
www.nejrychlejsitesla.cz
----------
Členství - cstree.info/white/MrLngcGdgg9WwxYLKZcpHgjoin
► Buďme v kontaktu!
👍 Facebook - libereckaperlaofficial
📸 Instagram - libereckaperla
🐦 Twitter - libereckaperla
💬 Twitch - www.twitch.tv/libereckaperla
🙏 Email - libereckaperla@gmail.com
----------
► Kdo jsem?
🙈 Jsem mladý a nezkušený řidič, nemám najeto statisíce kilometrů a ani neřídím X let. Nejsem náhrada za autoškolu a ani za řidičský průkaz. Do videa dávám záběry, které se mi zdají zajímavé a třeba někomu pomohou k tomu, aby se z něho stal lepší řidič.
----------
► Všechny Perly ze silnic najdeš zde:
🎬 cstree.info/run/PLBPgYmgltVB9L7CsuPYiYTwTTe2n7Kn_L.html
► Další videa:
🔹 Těžká dopravní nehoda - Tramvaj vs. Dodávka
cstree.info/block/video/0LaV0ayCmLK7ybI.html
🔹 Moje největší CHYBA a nejlepší, nebo nejhorší AUTOŠKOLA v Liberci - Perly ze silnic #49
cstree.info/block/video/kZlztNSqfpPKrro.html
🔹 Ty NEJLEPŠÍ Perly ze silnic | BEST of Liberecká Perla | Speciál za 10 000 odběratelů
cstree.info/block/video/2bmJ15qqnJrPmsw.html
🔹 Nedání přednosti policii, jízda v protisměru a těžká dopravní nehoda Fabie - Perly ze silnic #47
cstree.info/block/video/k5Oaq7Voa5vXrKo.html
🔹 Jak (ne)uhýbat SANITCE, chodec na DÁLNICI, autoškola LIBEREC - Perly ze silnic #41
cstree.info/block/video/ureiysmEdn7W2pE.html
🔹 Zdrogovaný řidič MHD ohrožuje cestující, připojovací expert, Praha - Perly ze silnic #40
cstree.info/block/video/08iMubmQq6K3rJk.html
🔹 Sražený policista, totální lopata v autubusu a opět pravidlo ZIP - Perly ze silnic #36
cstree.info/block/video/0JiVudtreJLXyNA.html
----------
► Upozornění:
🤔 Všechny záznamy jsou digitálně upravené. Video nelze použít v přestupkovém ani trestním řízení. Jakákoliv podobnost se skutečností je ryze náhodná. Vozidlo, řidič, místo a datum jsou neznámé.
----------
#libereckaperla #tesla #pov

Komentáře

  1. Liberecká Perla
    Liberecká Perla
    Před 8 měsíci

    Vyzkoušejte si Teslu Model S Performance se slevou 1000Kč! Slevový kód: PERLA www.nejrychlejsitesla.cz

  2. m33265
    m33265
    Před 24 dny

    Kdokoliv nezkušenej za to vezme v zatáčce, stačí i jenom pokus "odbočit" při předjíždění, ten výkon tam je, z toho kouká "zážitek z cesty do pangejtu". Taky to má ten autopilot. Ptal se někdo někoho, kdo nechce Teslu, jestli mu nevadí, že v tom proti Vám s rodinou pojede někdo, kdo si myslí, že v tom může chrápat, třeba navíc ožralej cestou z hospody se v tom "nechá odvézt" a ono se Vás to auto rozhodne zabít ? Stejně je tohle slepá větev, dojdou zdroje. Postavte to někam na úroveň Ferrari, ať si to kupují boháči, čím míň tohohle bude jezdit po silnicích, navíc takhle výkonný, tím míň průserů s tím synáčkové zbohatlíků na silnici udělají. A nebo na tom případně omezte rychlost nějakou světelnou závorou podle typu silnice / vjezdu do města a bude po nehodách z rychlosti. Vyplácat na hašení Tesly 150 tisíc litrů vody a tu pak likvidovat jako jedovatou je fakt ekologie v praxi. A bez ropy jste to schopní vyrobit ? Klauni. A zlikvidovat to taky bude problém. A ty čidla na Tesle vidí za první překážku ? Má to nadhled člověka, co se opravdu v provozu dívá kolem sebe a myslí i za ostatní ? Plus fakt, že Tesel je zatím jako šafránu, až to bude na úrovni počtu normálních aut, vzroste násobně počet nehod i počet hořících Tesel. Nemluvě o baterkách, co stojí jako půlka novýho auta. Ten pocit, že to po nehodě hoří, vy jste v tom zalisovaní a nemůžete ven, musí být k nezaplacení. To, jak pak hasiči někam volají, aby věděli, jak odpojit články je taky úsměvný. Díky, ne. To už radši elektrobusem, tam se dát rozbít okno a vyskočit z toho.

  3. Feťák Milánek
    Feťák Milánek
    Před 2 měsíci

    Takže dam několik tisíc za půl hodiny ?!

  4. Jan P
    Jan P
    Před 4 měsíci

    BTW: F1 má zrychlení z nuly na sto za 1,90-2 sekundy

  5. Rendl Megič - Auta mýma očima
    Rendl Megič - Auta mýma očima
    Před 7 měsíci

    3:08 jé já jsem slavný! :)))) ano prosím :)))) ideální stroj pokud chcete přijít o papíry :D

  6. Matěj Harmanec
    Matěj Harmanec
    Před 7 měsíci

    Půl hodiny v autě za 3 míče za 3000??? 3000 bych dal možná za jízdu v Bugatti xdd

    1. Apple Lover CZ
      Apple Lover CZ
      Před 6 měsíci

      Objednej si testovací jízdu na Tesla.com zdarma

  7. Call me Vojtáno
    Call me Vojtáno
    Před 7 měsíci

    Nejsem si jist ale přesně tohle auto je někoho z Hodkovic nad Mohelkou protože často úplně stejné tam vídám?

  8. Patrik Palgut
    Patrik Palgut
    Před 7 měsíci

    A potom pride k teme nabijanie a cas nabijania a dojazd a to ze clovek musi stale planovat cestu tak aby vobec nabil .:D nie dakujem neprosim nikdy

    1. Patrik Steffan
      Patrik Steffan
      Před 6 měsíci

      S elektromobilem se funguje tak, že nabíjíš vždy když ho nepoužíváš, takže bys na nabíjení nikdy neměl čekat jen kvůli tomu až se dobije a s Teslou dokonce nabíjení na cestách plánovat nic nemusíš to Tesla udělá za tebe :)

  9. Edgar Koterle
    Edgar Koterle
    Před 7 měsíci

    Počkať takže je tam doživotná brzdová kvapalina? :D Tak to ďakujem :D

  10. Michal Tengler
    Michal Tengler
    Před 8 měsíci

    2:03 - hodne videt, jak ten lak neni kvalitni ... :) 4:03 - co to bylo za ranu? :-O 12:48 - kdy se to tomu cloveku vrati? Jako majitel Skodovky, napr Superba nebo Oktavky bych urcite 3 miliony s tim autem neprosustroval, to je opravdu pro majitele BMW a Audi, protoze ty v servise zdiraj nejen hodinovou sazbou ale i cenou dilu... nebo nevim, ja mohu srovnat s fabkou (uzitkove neporovnatelna auta, a vim) mam s ni najeto 480tiskm, a stalo me to celkem 35,5k euro za benzin a 12k euro za opravy a udrzbu ..., respektive fabku s TSI 63kW sem kupoval novou za 300k v 2011, za tech bezmala pulmilionu me sezrala dalsich 1,25 milionu, ale to je za kolik let? a kilometru? To standardne clovek nenajezdi. Ano, naklady na palivo se promitnou u dalkovych jizd, coz tady pan evidentne potrebuje 8tis za mesic je slusny, ale porad na me nema :D mam 50-55k za pul roku ;) v osobaku. Nevim no, aby se mi tesla vratila, musel bych byt priznivec nejdrazsich Audi, aby se mi koupit Teslu vyplatilo ... coz zase neni pripad te vetsiny na silnicich, co jezdime s rozumnyma autama a nepotrebujem auta jak baraky, aby sousedi cumeli, a zabral sem cele misto na parkingu pro autobusy a taky jezdit s autem za x mega, to si pak clovek lecos rozmysli :) no, proti elektrickemu proudu nic nemam, ale je to predrazeny :( az to bude stat pulku, tak se to vyplati :)

  11. Lukáš
    Lukáš
    Před 8 měsíci

    Jakou fotku fotku? Jaké video z jídy? Proboha, vždyť je to jen teslaa😄😄 neřeknu kdyby to byla fakt ta formula 😄

  12. Marcus Aurelius
    Marcus Aurelius
    Před 8 měsíci

    Vysavač z Ameriky. Nesnáším elektroauta. Například tohle je to pravé ořechové. Ferrari 458 Italia. 1url.cz/Jz46F

  13. Sorbon Kokš
    Sorbon Kokš
    Před 8 měsíci

    Jedna Tesla pro všechny české CStreery tvl😂😂😂.

  14. Brněnská odchytová
    Brněnská odchytová
    Před 8 měsíci

    7:55 no tvl.. jako bych to neříkal hned.. to video je fakt dohledatelný a fakt doporučuju si ho pustit celý... Je úplně jedno, že trvá 25m než to auto zapálíš, když se s ním pak děje tohle: cstree.info/block/video/2rVqyLiOg6q9xsg.html

  15. Jakub Wawrich
    Jakub Wawrich
    Před 8 měsíci

    Porsche taycan je lepší

  16. Brněnská imaginární
    Brněnská imaginární
    Před 8 měsíci

    A co třeba takový pojištění oproti dieselovýmu audi? pořád se to vyplatí?

  17. Vladimir Vancura
    Vladimir Vancura
    Před 8 měsíci

    Tak trapnou reklamu na zážitkovou jízdu jsem neviděl ..

  18. JACHOS CZE
    JACHOS CZE
    Před 8 měsíci

    6:53 tebe předjel (škoda) enyjak

  19. The Majki:3
    The Majki:3
    Před 8 měsíci

    Je to Tesla ale radič prevodovky páčka na smerovky a ostrekovače od Mercedesu 😀 to ze v tom ma palce mercedes som nevedel 😀

  20. miroslav bim
    miroslav bim
    Před 8 měsíci

    EU bičuje automobilky už dnes do elektromobility, aby zredukovali právě produkt běžných vozů. Vesměs, náklady na výrobu rapidně stoupnou. Musejí automobilky inovovat výrobu, hrnou se do novodobý výroby aby přežili. A položme si otázku, kdo si nakonec takové auto dovolí? TESLA se od svého vzniku, jenom zabývá elektromobily. Je to jen vůle vládních mocí, si sami sobě něco dokázat, co udělali pro tu naší ZEMI.;D;D;D

  21. RB Investor
    RB Investor
    Před 8 měsíci

    No, propagovat pujceni tesly na 30 minut a jeste se spolujezdcem za 3500/2500 se slevou :D Kdyz za 3500 ti ji pujci spousta firem na 24 hodin vcetne zaskoleni :P Neni to blby ?

    1. Nibiru Gamer
      Nibiru Gamer
      Před 8 měsíci

      @Liberecká Perla tak možno nie, ale vypadalo to tak ..... dám ti radu, druhý krát daj na vrch popisku videa, že sa nejedná o propagáciu, aby to bolo vidieť bez rozkliknutia, zdar

    2. Liberecká Perla
      Liberecká Perla
      Před 8 měsíci

      Přečtěte si popis, kde jasně píšu, že se nejedná o placenou propagaci.

    3. Nibiru Gamer
      Nibiru Gamer
      Před 8 měsíci

      no povozil sa zadarmo + možno získal nejaké prachy za to promo, rozmýšľaj

  22. Peter Kelemen
    Peter Kelemen
    Před 8 měsíci

    Mal som možnosť skúsiť teslu model s p85 sa mi zda, to zrychlenie je famozne 😁 určite odporúčam

  23. Jiri Dvorak
    Jiri Dvorak
    Před 8 měsíci

    Zajímalo by mě, jak dlouho by Tesla držela tempo v levym pruhu na A4. Klidně s čerstvě nabitou baterií.

  24. Lolzer dashcam
    Lolzer dashcam
    Před 8 měsíci

    Všetci čo nadávajú na rýchlu degradáciu batérií, tak poznám 10ročný elektromobil, ktorý má pôvodné batérie a pohoda :)

    1. Taryho Figurka
      Taryho Figurka
      Před 2 měsíci

      Pokud jsou optimální podmínky tak si myslím, že baterie vydrží hodně dlouho. Ale hodně silné mrazy a vedra jim zkracují životnost.

    2. Peter Gutten
      Peter Gutten
      Před 6 měsíci

      A 20 ročne hybridy od Toyoty alebo Lexusu a to iste :)

  25. KeeMaxCZ
    KeeMaxCZ
    Před 8 měsíci

    6:55 Enyaq was here :D

  26. Radek RaVoS
    Radek RaVoS
    Před 8 měsíci

    Zdravím :) Koukám, že si se hezky povozil :) Já měl vždycky elektromobily jako druh vozidla rád, ale jak se s tím udělalo v posledních letech takový šílený haló, poněkud jsem zahořkl. Ale na tohle se dívalo hezky :) Za video díky a šťastnou cestu ! :) PS : Svijanský Újezd - mě to tam přišlo nějaké povědomé :D

  27. Kladenská zpropadená
    Kladenská zpropadená
    Před 8 měsíci

    Ale nebudete si si s Palírnou lézt do zelí..😂😉

  28. Lysixs Tech
    Lysixs Tech
    Před 8 měsíci

    6:53 to si nikdo nevšiml toho enyaqa?

    1. Šimon Štveráček
      Šimon Štveráček
      Před 7 měsíci

      Říkal jsem si že to je nějakej Seat bez loga 🤣

    2. Jan Brady
      Jan Brady
      Před 8 měsíci

      Průměrný český Honzík si toho všimne

    3. Silniční Pirát
      Silniční Pirát
      Před 8 měsíci

      Škodovky zcela běžně přehlížím.

  29. Jan Misar
    Jan Misar
    Před 8 měsíci

    Nic proti Tesle, to je spíš všeobecně. Nevěřím elektromobilům, hlavně nevěřím nulovým emisím. Takže za mě video o ničem. Sorry

    1. Evolt
      Evolt
      Před 8 měsíci

      @Tomáš Branda Počítal jsem jenom osobní automobily a 6l/100 km je optimistický odhad. Většina elektromobilistů (pokud můžou) nabíjí levným nočním proudem (kdy je celkově méně poptávky po elektřině než ráno a večer) či se zvýhodněnou cenou v určitý čas daný jejich dodavatelem elektřiny. Samozřejmě, všechna rafinace neprobíhá jen tady, ale i v zahraničí, takže je to více rozprostřené. Stejně se ta elektřina na tu rafinaci musí někde spotřebovat, a tak to tam započítám. Je to spíše bráno jako celková elektřina potřebná k lokálnímu provozu spalovacích aut. To navýšení potřeby příkonu je průměr - můžou tu být nějaké výkyvy. Tady jsou upravené výpočty, pro elektromobily také zvýším příkon: Počet aut v ČR: 6 000 000 Průměrný denní nájezd: 30 km Odhadovaná průměrná spotřeba paliva: 9l/100 km Elektřina spotřebovaná pouze při rafinaci 1l benzínu: 1,2 kWh Odhadovaná průměrná spotřeba elektromobilu po nabíjecích ztrátách: 25 kWh/100 km. --- Denní spotřeba paliva s 6 000 000 spalovacími auty: 6000000*30/100*9= 16200000 litrů paliva spotřebovaných denně Množství elektřiny potřebné na jeho rafinaci: 16200000*1,2= 19440000 kWh = 19,44 GWh /24h = 810 000 kW = 810 MW (průměrný potřebný příkon pro jeho rafinaci) --- Denní spotřeba elektřiny s 6 000 000 elektromobily: 6000000*30/100*25= 45000000 kWh = 45 GWh /24h = 1875 MW (průměrný potřebný příkon pro jejich provoz) --- Průměrný příkon potřebný navíc s 6 000 000 elektromobily místo 6 000 000 spalovacích aut: 1875-810 = 1065 MW

    2. Tomáš Branda
      Tomáš Branda
      Před 8 měsíci

      @Evolt Vaše úvaha mě donutila se nad tám ještě trochu víc zamyslet. Našel jsem statistiku, že ročně se spotřebuje v ČR 8 miliard litrů paliva. Což dělá nějakých cca 22 milionů litrů denně. Chtěl jsem to nějak hodit do čísel, ale bylo by potřeba vytvořit různé skupiny vozidel. Náklaďák, autobus,auta co jezdí za těch 6, ale dost osobáků jezdí i daleko víc než za 8 litrů, viz většina SUV. A náklaďák si vezme i 30 litrů na 100. Za předpokladu, že by vše svištělo jen na elelekriku, a že by všechna auta žrala jen 6l na 100 tak už by ta denní spotřeba el. byla už o 20% více. Spíš bych to viděl na průměrnou spotřebu tak 9l/100 a to už by byl 30% denní nárůst, s tím že podle mě bude největší část lidí dávat auto na nabíječku přes den. Takže přes den bude spotřeba určitě větší než v noci (čistě podle mě, možná máš pravdu ty, že to bude více méně rovnoměrné) Další věc je ta, že nemůžeš odečítat potřebnou energii na rafinaci, když se u nás vytěží minimální množství. Psal jsi 1,5 GWh, já bych to odhadem viděl na 4,5GWh. (Při těch 9l/100) těch 6/100 je podle mě hodně optimistický. A to už je pomalu 50% nárůst. Ale třeba píšu totální kraviny :-D

    3. Evolt
      Evolt
      Před 8 měsíci

      @Tomáš Branda Počet aut v ČR: 6 000 000 Průměrný denní nájezd: 30 km Odhadovaná průměrná spotřeba paliva: 6l/100 km Elektřina spotřebovaná pouze při rafinaci 1l benzínu: 1,2 kWh Odhadovaná průměrná spotřeba elektromobilu po nabíjecích ztrátách: 20 kWh/100 km. --- Denní spotřeba paliva s 6 000 000 spalovacími auty: 6000000*30/100*6= 10 800 000 litrů paliva spotřebovaných denně Množství elektřiny potřebné na jeho rafinaci: 10800000*1,2= 12 960 000 kWh = 12,96 GWh /24h = 540 000 kW = 540 MW (průměrný potřebný příkon pro jeho rafinaci) --- Denní spotřeba elektřiny s 6 000 000 elektromobily: 6000000*30/100*20= 36 000 000 kWh = 36 GWh /24h = 1500 MW (průměrný potřebný příkon pro jejich provoz) --- Příkon potřebný navíc s 6 000 000 elektromobily místo 6 000 000 spalovacích aut: 1500-540 = 960 MW Podle www.electricitymap.org/zone/CZ?solar=false&remote=true&wind=false se v průměru v ČR spotřebovává kolem 10 GW. S elektromobily by to bylo 10,96 (zaokrouhleně 11) GW. To je rozdíl zhruba 10 %. Úvahy o tom, že značná část populace přijede z práce a hned to píchnou do 10 - 20 kW nereflektují reálné nabíjecí návyky, ale imaginární, nereálné špičky. Drtivé většině elektromobilistů stačí při denním dojíždění nabíjet 1x - 2x týdně, takže to nepotřebují nutně hned a přesně na čas začít nabíjet. Při delších trasách (kde řidičům nestačí dojezd dobitý z domova) se to akorát na relativně krátkou dobu strčí do rychlonabíječky - Ne že se tam střídá celý národ a nabíjí jen u 350 kW, a to s luxusními supersporty schopnými přijmout těch 350 kW (ve skutečnosti akorát na krátkou dobu) a budou se tam nabíjet na plný pecky až do konce, jak by všem rádi namlouvali vychytralí redaktoři z Autofóra.

    4. Tomáš Branda
      Tomáš Branda
      Před 8 měsíci

      @Jan Misar CNG taky není úplně marný, momentálně podle mě nic víc eko není. S výrobou elektřiny s tebou plně souhlasím a dokud budou jezdit elektromobily na brikety, tak nějaké eko smýšlení je dosti zcestné.

    5. Jan Misar
      Jan Misar
      Před 8 měsíci

      @Tomáš Branda Jaderné elektrárny nikdo nechce, takže počítej s uhelnou elektrárnou, takže emise jsou v prdeli stejně. Větrné elektrárny těch by muselo bejt, kolik stromů by se muselo pokácet, vodní elektrárny, takže nějaký přehrady, to znamená žádný průtok vody v korytě, takže si to tu vykurvime jako v Egyptě Nil. Hmm jak to vidim já, je úplně uprdele čím jezdím, za mě nafta, nebo benzín vede. Uhelná elektrárna sakra čmoud.

  30. Martin Smolka
    Martin Smolka
    Před 8 měsíci

    Tos uhodil hřebíček na hlavičku! Je to Amerika, tam blbosti fakt neřešej :-D :-)

  31. Daniel Gago
    Daniel Gago
    Před 8 měsíci

    6:20 Jak to že tam nie je žiadny olej? V motorovej jednotke s prevodom pravda je (je to vidieť na videách kde sa rozoberá), ale meniť ho asi netreba nikdy, lebo je tam tak malé opotrebenie že tam bude ako v bežnej prevodovke skoro do konca životnosti auta (250 alebo 500.000km určite)... Ale inak súhlasím - bezúdržbové auto v podstate...

    1. Daniel Gago
      Daniel Gago
      Před 8 měsíci

      @Martin Smolka tak keby sa čo 300.000km vymieňal tak v pohode, nie? Ako zasa dajaké opotrebenie toho prevodu tam je, a hlavne aj olej degraduje trochu. Veď povedal vo videu - Tesla odporúča servis čo 100.000km, tak ho asi občas aj vymenia.

    2. Martin Smolka
      Martin Smolka
      Před 8 měsíci

      No plánuje se milion mile baterka, tož motor by měl vydržet krapek víc jak 500kkm :-D

  32. Brněnská odchytová
    Brněnská odchytová
    Před 8 měsíci

    11:52 Tesla nejezdí po pneumatikách? :-D Je z Prahy, že? Jinak určitě zajímavý vozítko :-)

  33. Brněnská odchytová
    Brněnská odchytová
    Před 8 měsíci

    7:00 nejde o to, že Tesla hoří, ale že elektro auta hoří, ne? To že ta baterka chytne po 25minutách po tom, co pod ňou zapálíš oheň není tak důležitý.. Podstatnější je spíš to, co se děje a jak rychle se to děje po tom, co se ta baterka začne hroutit ("hořet") ;) Když takhle zapálíš oheň pod normálním autem, za jak rychle chytne to?

    1. Brněnská odchytová
      Brněnská odchytová
      Před 8 měsíci

      7:55 no tvl.. jako bych to neříkal hned.. to video je fakt dohledatelný a fakt doporučuju si ho pustit celý... Je úplně jedno, že trvá 25m než to auto zapálíš, když se s ním pak děje tohle: cstree.info/block/video/2rVqyLiOg6q9xsg.html

    2. Brněnská odchytová
      Brněnská odchytová
      Před 8 měsíci

      @Brněnská imaginární jo, tak to se asi uvolňujou... ona ta baterka se musí ochlazovat... to nejde uhasit.. resp. musíš ju uchladit.. a po 72h může zase blafnout... proto se musí uložit do speciálního kontejneru, nestačí obyč s vodou.. protože ta voda se odpaří a pak to zas chytne..

    3. Brněnská imaginární
      Brněnská imaginární
      Před 8 měsíci

      já jsem myslel, že jde spíš o to, že když hoří baterka, uvolňují se do ovzduší sr*čky... a hlavně když už elektromobil hoří, hoří pořádně

    4. Brněnská odchytová
      Brněnská odchytová
      Před 8 měsíci

      @Vít Pšánský Právěže vypovídající to tolik není - přepočet z článku je taky na kilometry - o tom se v tom článku píše.. že když se změní poměr (a stáří) těch elektroaut, tak se může začít lišit aji to zahoření.. On dost možná bude i zajímavej poměr vznicených aut po nehodě. Teoreticky vypovídající by mohl být procentuální poměr - kolik elektro aut je vs kolik chytlo a to stejný na procenta u benzínů/dieslů. Otázka jestli z toho nevynechat ty zahoření, který vznikli při nehodě (hádám, že elektroauta míň bouraj, když jich je míň) a taky ty zahoření, který vzniknou díky neodborný elektroinstalaci kutilů samodomo..

    5. Vít Pšánský
      Vít Pšánský
      Před 8 měsíci

      @Brněnská odchytová Podle studie od Tesly (která vychází z reálných čísel v USA) hoří spalovací auta 9x častěji než EV (Tesla) v průměru na ujetý km... Což je dost vypovídající číslo, protože se tam nehraje na počet aut ale na ujetou vzdálenost.

  34. JusticeLuke Peace
    JusticeLuke Peace
    Před 8 měsíci

    Nějaké informace o Audi A4 od majitele Tesly?

  35. Night Circle
    Night Circle
    Před 8 měsíci

    koupis si auto za 3 mega a pak si musis koupit novou baterii za pul mega kdyz ti odejde :DDD WELL PLAYED

    1. Evolt
      Evolt
      Před 8 měsíci

      @Night Circle Jenom kdyby? Před 10 lety stála 1 kWh baterií kolem $1000 - $1500, dnes se to pohybuje kolem $130 - $150 a stále to klesat bude. Co se týče zivotnosti baterií, tak se stačí podívat na Tesly, které provozuje firma Tesloop a jezdí mezi L.A. a Las Vegas. Téměř výhradně se rychlonabíjí a jezdí po dálnici v horku. Tam ty baterie vydrží 350,000 km - 550,000 km. Už těď mají Tesly, které najely přes milion km se 2 nebo 3 výměnami baterie. A to jsou starší, žíznivější modely - Dnes jsou ta auta efektivnější, a tak spotřebují méně cyklů té baterie na určitou vzdálenost.

    2. Night Circle
      Night Circle
      Před 8 měsíci

      @Evolt zatim to je jenom kdyby

    3. Evolt
      Evolt
      Před 8 měsíci

      Současná cena 1 kWh baterií na úrovni celého packu je $150. Tesly Model S mají baterii s kapacitou 100 kWh. V tom případě budou stát $15000. To je 336000 Kč bez DPH, nebo-li 407000 Kč s DPH. A jak dlouho vydrží? Řadu stovek tisíc km. 500000 km/15 let by to mělo zvládnout. Je tu jenom jeden háček: Těch 407000 Kč za to nikdo nezaplatí, protože za 15 let budou ceny baterií a bateriové technologie úplně někde jinde. Jen si počkejte na bateriový investorský den od Tesly, který se bude konat 22. září (Tady v ČR ale až v noci), což je za týden a 1 den.

    4. Martin Smolka
      Martin Smolka
      Před 8 měsíci

      @hekynen Tesla má co nevidět přijít na trh s milion mile baterry, čili baterkou pro 1 600 000km... Tož ty starší by 500k tedy dat mohli 🤗🤪.

    5. Vít Pšánský
      Vít Pšánský
      Před 8 měsíci

      @hekynen podle dlouhodobých pozorování dat mají baterie Tesly průměrnou degradaci 10% na 250 tkm...

  36. Truck Daškam
    Truck Daškam
    Před 8 měsíci

    Promin, nesouhlasím v 1:57 s hláškou "krásně agresivní". Je to neštastný trend. Jinak Tesla za mě super, já na to mít prachy - jdu do do toho. Akorát je nezvyk to, že slyšíš jen proudění vzduchu a hukot kol

    1. Daniel Gago
      Daniel Gago
      Před 8 měsíci

      ani ten hukot kolies nepočuť... :-) Si videl aké to má odhlučnenie na podbehoch? Ale na dobré sa ľahko zvyká, neboj...

    2. Brněnská odchytová
      Brněnská odchytová
      Před 8 měsíci

      Bentley máš tak pěkně odzvučněný, že neslyšíš vůbec nic :-D

  37. Silniční Pirát
    Silniční Pirát
    Před 8 měsíci

    Na lak se asi pěkně kašle, co? Hezký hologramy.

    1. Lukáš Legr
      Lukáš Legr
      Před 8 měsíci

      Taky mě to dostalo auto za 3 mega, já bych to leštil v rukavickach, to jsou ty kartáče no

  38. Maty Holba
    Maty Holba
    Před 8 měsíci

    Perfektní video od tebe palirno

  39. Tomáš Různar
    Tomáš Různar
    Před 8 měsíci

    Nj ale kde těch 800 koní chceš vyzkoušet? Na naší 130 nebo na 90 mimo obec? o.O

    1. Zdeněk Javora
      Zdeněk Javora
      Před 8 měsíci

      800 koní ti snad zabere hned od nuly ne... nemusíš letět hned 200...

    2. Lukáš Legr
      Lukáš Legr
      Před 8 měsíci

      @Tomáš Různar nejste sám 👍

    3. Martin Smolka
      Martin Smolka
      Před 8 měsíci

      Okruh, chvíli ještě Německo...

    4. Tomáš Různar
      Tomáš Různar
      Před 8 měsíci

      @Silniční Pirát Já nerad jezdím přes limit, je mimo obec 50? nezájem jedu těch 50 nevím co je natom špatně dodržovat předpisy, na druhou stranu neříkám občas kažej udělá chybu ;)

    5. Silniční Pirát
      Silniční Pirát
      Před 8 měsíci

      Ne asi, nikdy nejezdi přes limit. Nebo umřeš ty, já a všechny matky s kočárkama.

  40. adamekpadámek Hakl
    adamekpadámek Hakl
    Před 8 měsíci

    Druhý :D Ne ale super video